Przyjmowanie i załatwianie spraw
1. Dyrektor Zespołu Szkół Ponadpodstawowych przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków i innych codziennie w godzinach pracy jednostki.
3. Przyjmujący interesantów sporządza protokół przyjęcia zawierający:
1.datę przyjęcia,
2.imię, nazwisko i adres składającego,
3.zwięzłe określenie sprawy,
4.imię i nazwisko przyjmującego,
5.podpis składającego.
4. Skargi, wnioski i inne sprawy skierowane w formie pisemnej podlegają identycznej procedurze.
5. Skargi i wnioski przyjęte do protokołu ewidencjonowane są w rejestrze skarg i wniosków.
6. Przy rozpatrywaniu i załatwianiu spraw stosuje się przepisy zawarte Statucie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych oraz KPA.
7. Sprawy rozpatrywane są w miarę możliwości natychmiast, w przypadkach złożonych lub wymagających dalszego wyjaśnienia w terminie określonym w KPA.